Jordanaz.reismee.nl

Koh Phangan

We hebben heerlijk nog even uitgerust op het zuidelijk gelegen eiland Koh Phangan. Daar hebben we de zus van Mehrnaz(Myrthe)met haar vriend (Gijs) ontmoet. Samen met hun hebben we met de scooter het eiland verkend. Ook hebben we gesnorkeld, gekanoot en heerlijk gezwommen in de zee. Op 4 augustus zijn we naar een groot strandfeest geweest wat erg leuk was. De Full Moon Party.

Na vier dagen is ieder van ons zijn eigen weg gegaan. Wij hebben nog een nachtje op Koh Phangan doorgebracht om vervolgens ons terugreis in te zetten. Op 9 augustus vliegen we terug naar Nederland.

Wij hopen dat iedereen genoten heeft van onze foto's, verhalen en filmpjes.

Gegroet.

Hans

Fantastishce , beschrijvende verhalen en filmpjes hebben jullie afgeleverd. Bedankt daarvoor. Wat een levenservaring.
Veel sterkte met het !! ONTAZIEN !!
Tot gauw

Devi

Heel leuk om een beetje mee te krijgen van wat jullie daar allemaal meemaken! Nog veel leuker om het straks in het echt te horen:)! Tot snel! xx